Sürekli Sakatlık Tazminatı
sakatlık tazminatı

Sürekli Sakatlık Tazminatı

Trafik kazaları neticesinde ortaya çıkan ve doğrudan tedavi giderleri dışında kalan, kaza dolayısıyla kişinin sakatlığı oranında mahrum kaldığı gelecekteki gelirlerini güvence altına alan tazminatlardır.

Trafik kazaları neticesinde ortaya çıkan doğrudan tedavi giderleri dışında kaza dolayısıyla, kişinin sakatlığı oranında mahrum kaldığı gelecekteki gelirlerinin tazminini güvence altına alan tazminatlar ve maddi zararların dışında bu kazanın sebep olduğu manevi elem ve ıstırap için de tazminatlar dava yoluyla alınmaktadır.

Ümit Bilgiç Avukatlık Bürosu'nun ana çalışma alanlarından biri de ülkemizde sık karşılaşılan trafik kazaları ve bunların sebep olduğu maddi ve manevi sonuçlardır. Bu tür istenmeyen sonuçların başında da yaralamalı trafik kazaları tazminat davaları gelmektedir. Trafik kazaları neticesinde yaralanan ve sürekli sakatlık durumuna maruz kalan mağdurlar, zararlarının tazmini için bu ve benzeri tazminat hukuku davalarına başvurabilirler.

Ümit BİLGİÇ Avukatlık bürosu olarak önceliğimiz, bu tür istenmeyen durumlarla karşılaştığımızda yasal sınırlar dâhilinde tazminat haklarınızı savunmak ve yaşadığınız sıkıntıların ortadan kalkmasına bir nebze yardımcı olmaktır. Her türlü ölüm tazminatı ve sakatlık tazminatlarında danışmanlığımıza başvurabilirsiniz.